Service & Contact

Wij staan klaar voor vragen en hulp.


Chat
Start 24/7 een chat met ons

E-mail
Stuur een e-mail naar info@opblaasbareboog.nl

Bel
Bel ons op +31(0) 88 0122 888


Meer informatie

Bestellen

Bestelproces
We hebben de website zo ingericht om het bestellen van een opblaasbare boog zo makkelijk mogelijk te maken. Volg ons stappenplan stap voor stap op weg naar jouw ideale boog.

Stap 1.
Kies je favoriete boog

Stap 2.
Ontwerp je boog

Stap 3.
Voeg eventueel extra’s toe

Hierna kan je overgaan tot bestellen. De factuur wordt pas verzonden nadat de bestelling gecontroleerd is en echt klaar is voor productie.

Mocht je in dit proces toch ergens tegenaan lopen? Dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen via de chat, e-mail of telefoonnummer +31(0)88 0122 888

Bestelling annuleren

Je kunt je bestelling ieder gewenst moment annuleren aan het begin van het proces. Dit houdt in dat wanneer je een mail hebt ontvangen met de melding dat je bestelling in productie is genomen, er vanaf dat moment niets meer gewijzigd of geannuleerd kan worden.

Product niet op de website? Offerte aanvragen!
Ben je toch meer op zoek naar een exclusieve boog, met bijvoorbeeld een 3D logo? Dat kan natuurlijk ook. Daarvoor verwijzen we je graag rechtstreeks door naar www.publiair.nl of bel: +31(0)88 0122 888

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
Bij het bestellen van jouw opblaasbare boog of bogen krijg je direct een factuur toegestuurd. Deze dient direct betaald te worden. Wanneer wij je betaling hebben ontvangen, zal je bestelling in productie worden genomen.

Facturen
Mocht je binnen 24 uur (tijdens werkdagen) geen factuur hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via info@opblaasbareboog.nl. Wij zorgen ervoor dat je deze alsnog ontvangt, zodat je de betaling kan doen en de levering niet vertraagd.

Herinneringen of aanmaning

Herinneringen
Mochten wij na een week de betaling nog niet hebben ontvangen, krijg je automatisch een herinnering van ons. Wij willen natuurlijk niet dat je deadline in gevaar komt en je straks geen opblaasbare boog heeft op jouw evenement.

Aanmaning
Deze ontvangt u in principe niet van ons. Wij kunnen uitsluitends je bestelling leveren, nadat wij het totale factuurbedrag hebben ontvangen.

Klachten

Een klacht melden
Heb je een klacht? Stuur dan een mail naar info@opblaasbareboog.nl
Je klacht of opmerking zal binnen 2 werkdagen worden beantwoord. Om de klacht goed in behandeling te vragen wij om een duidelijke beschrijving, waar nodig voorzien van beeldmateriaal.

Status van een klacht
Wanneer wij de klacht in behandeling hebben genomen, wordt je door het opblaasbareboog.nl service team op de hoogte gehouden. Mocht je in de tussentijd toch nog vragen of opmerkingen hierover hebben, kan je ons altijd bereiken.

Garantie
Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dat betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Dat wil zeggen, een product dat in alle redelijkheid doet wat je ervan kunt verwachten. Op technische foutieve aspecten van je product geven wij standaard 2 jaar fabrieksgarantie af. Meer over de wettelijke garantie lees je hier.

Contact

Neem contact met ons op

Adres:
Overschiestraat 63-7
1062 XD Amsterdam

Telefoonnummer: +31(0)88 0122 888
e-mail: info@opblaasbareboog.nl

Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 08:30 uur – 17:00

Social media:
Facebook
Instagram
LinkedIn
Bestanden

Aanleverspecificaties

Na je bestelling zal je het template van de bestelde boog ontvangen. Deze kan je geheel naar eigen wens opmaken en aan ons retour sturen. Zijn je bestanden bestanden groter dan 10 MB dan vragen wij je de bestanden te versturen via: wetransfer.com. Na onze controle zal de boog vervolgens in productie gaan.

Mocht je de mogelijkheden niet hebben om het artwork zelf op te maken, kunnen wij dit ook voor je doen. Neem per mail contact met ons op. Wij ontvangen graag bestanden in hoge resolutie en in een open bestand. Bij voorkeur Ai, EPS of PDF.

Soorten bestanden
Wij ontvangen graag bestanden in hoge resolutie en in een open bestand. Bij voorkeur Ai, EPS of PDF.

Template werkt niet
Lukt het niet om het template in te vullen? Stuur dan een mail, wij helpen je graag verder!

Verzending en bezorging

Status van je bestelling

In behandeling
Je bestelling is in behandeling. Je bent bezig met het opmaken van het artwork of wij zijn dat voor je aan het doen.

Klaar voor bestandscontrole
Je hebt je bestanden aangeleverd via de aanlevermethode. Wij controleren zo snel mogelijk je bestand.

Bestanden afgekeurd
Je hebt een e-mail ontvangen met de reden waarom je bestand is afgekeurd. Wijzig je bestand en lever opnieuw aan via onze website.

In productie
Je bestelling is in productie. Je kan nu alleen nog adresgegevens aanpassen. De bestelling kan niet meer worden geannuleerd.

Verzonden
Je bestelling is onderweg. Als wij nog geen afleveradres hebben ontvangen, ontvangen wij die graag. Mochten er nog aflever specificaties zijn, kan je dit hier toevoegen. Je ontvangt de boog op korte termijn.

Levertijden
Wij hebben ongeveer 4 weken nodig voor de productie, deze tijd gaat in vanaf het goedkeuren van het artwork.

Verzendkosten
Bij een standaard levering zijn de verzendkosten inbegrepen. Woonachtig in België? Dan verzenden we de boog graag naar je toe, met een toeslag van 100,00 euro.

Spoedverzending
Heb je de boog op zeer korte termijn nodig? Wij kunnen er een spoedverzending van maken. Hiervoor rekenen wij een een bedrag van 150,00. Je kunt dit aangeven voordat je de bestelling plaatst. Mocht je dit zijn vergeten, dan horen wij graag dezelfde dag nog dat het om een spoedverzending gaat.